Повернення та обмін товару

Магазин Маківка йде на зустріч покупцям. У нас лояльна політика повернення товару.

Повернення пряжі безпосередньо в магазині приймається протягом 20 календарних днів з моменту покупки вами товару при наявності документа, що підтверджує факт покупки (чек, накладна).

Повернення інших товарів безпосередньо в магазині приймається протягом 14 календарних днів з моменту покупки вами товару при наявності документа, що підтверджує факт покупки (чек, накладна) за умови, що товаром не користувалися і упаковка не розкрита.

При купівлі товару через інтернет-магазин повернення або обмін бракованого товару відбувається за рахунок магазину. Посилка з товаром приймається виключно через Укр-пошту. Гроші повертаються протягом тижня після того, як магазин отримає посилку з товаром. Вартість доставки товару назад в магазин компенсується разом з вартістю товару.

Прімітка: вузлик в пряжі не є браком. Жоден виробник пряжі не приймає рекламації з цього приводу.

У деяких випадках вартість бракованого товару може бути компенсована повністю або частково (за погодженням сторін) без його повернення в магазин за наявності фото або відео-файлів, що підтверджують факт браку.

 
Повернення і обмін хорошого, НЕ бракованого і не використованого товару відбувається за рахунок покупця. Посилка з товаром приймається виключно через Укрпошту. Гроші повертаються протягом тижня після того, як магазин отримає посилку з товаром.

Уважно вивчайте характеристики товару, ми даємо вичерпну інформацію.

На усі питання недокомплектації наборів для вишивання виробництва України звертайтеся безпосередньо до виробника набору. Виробники самі швидко вирішують подібні питання. Ми можемо прийняти вашу рекламацію і передати її виробнику. Але безпосередньо до них буде швидше і правельніше.

Зверніть увагу, в низках намистин або фасовках на вагу (наприклад, упаковка 10 грам) може міститися незначний відсоток некомплектноготовару. Цє не є брак.