Поширені запитання

На сайті вказано що товар є, я приїхав, а товару вже немає в наявності.

Сайт дає можливість забронювати товар який є або замовити товар, якого немає в даний момент.

Якщо стоїть позначка & quot; немає на складі & quot; це означає що товар зараз неможливо привезти навіть під замовлення.

Ми намагаємося своєчасно оновлювати дані. Однак, на жаль, на даний момент ми можемо відображати на сайті на 99% актуальну інформацію про наявність товару. Це пов'язано з тим, що Маковка - не віртуально магазин і продажі йдуть постійно. Поки ви їдете до нас - йдуть продажі незаброньовані товарів.

Якщо ви хочете приїхати за конкретним товаром або кольором пряжі - попередньо краще передзвонити і уточнити наявність. Також ми можемо відкласти товар до вашого приїзду.

Увага! При замовленні самовивозом, товар потрібно викупити якомога швидше. Бронювання має обмежена термін дії.

 

Я хочу купити товар, але на сайті не вказано його ціна

Якщо не зазначена ціна товару, швидше за все його немає в наявності і період надходження ніхто не знає.

Як отримати товар?

- самовивезення з магазину
- доставкою додому (кур'єрська доставка )
- у відділенні кур'єрської служби (Нова Пошта, Укрпошта)

Я живу в іншому місті. Можете мені вислати товар?

Чи можемо. Дивіться пункт  Як отримати товар

Я живу в іншій країні. Можете мені вислати товар?

Чи можемо, але тільки на умовах 100% передоплати. Доставка за рахунок покупця не залежно від суми замовлення.

Як оплатити замовлення з іншого міста?

- передоплата на р / с
- при отриманні (накладна плата). За цю послугу організація-перевізник бере додаткову оплату.

Як дешевше отримати товар?

- дешевше з передоплатою. Оскільки за накладений платіж беруть комісію.

Скільки коштує доставка?

Кур'єрською службою - залежить від тарифів кур'єрської служби, маси і об'єму посилки. Точніше можна дізнатися на сайті відповідної кур'єрської служби.
При сумі товару більше 1040 грн і 100% передоплати замовлення - доставка по Україні за рахунок магазину. При цьому магазин вирішує, якою службою вислати замовлення.

Скільки часу йде посилка?

В межах Києва & ndash; мінімум 1 день. В середньому 1-3 дні.
Кур'єрською службою в інше місто & ndash; від 1 до 5 днів в залежності від дня відправки і регіону доставки.

Доставка по Києву

Здійснюється кур'єрською службою з якою у нас укладено договір (Нова Пошта)

чи можна приїхати в магазин і на місці вибрати товар?

Так, звичайно.

Ціни в магазині такі ж, як на сайті?

Ціни на сайті makovka.com.ua і в магазині однакові майже на весь товар.
У деяких випадках на сайті може бути представлена ​​більша фасування товару за нижчою ціною.

Ціни на сайті можуть бути не актуальні в період переоцінки.

Якщо ви побачили інформацію про товар нашого магазину на інших сайтах, - ціна може відрізнятися. Наприклад, ви можете наштовхнутися на рекламне оголошення минулорічної давності.

Чи можна зробити замовлення по телефону або по електронній пошті?

Можна, але не рекомендується, щоб уникнути втрати даних або неточностей. Користуйтеся сайтом - це зручніше і швидше.

Я відправляю замовлення, а він не відправляється.

Таке трапляється, якщо в веб-браузері відключений javascript. Просто дозвольте виконання javascript в вашому браузері і відправте замовлення повторно.

Мені не прийшов лист.

При завершенні замовлення ви не заповнили або внесли в поле & quot; Електронна пошта & quot; невірну інформацію. Коректно заповніть це поле і відправте замовлення повторно.

Я зробив замовлення, а мені ще ніхто не передзвонив.

За всіма замовленнями ми обов'язково зв'язуємося по телефону або по е-мейлу. Переважно по телефону. Іноді ми не можемо додзвонитися за вказаним в замовленні телефону. Тоді залишається тільки зв'язок по е-мейлу. Зверніть увагу, що на замовлення ми зв'язуємося в робочі години роботи відділу Ппродажа.

Якщо на замовлення все є, а питань немає, ми можемо відразу надсилати рахунок на і-мейл та смс, без дзвінка.

Ми можемо зателефонувати пізніше, коли:

- перед вашим замовленням є інші, зроблені раніше. Замовлення обробляються в порядку черги.

- на збірку замовлення потрібен час. Спочатку замовлення збирається, потім вже узгоджується або відправляються реквізити для оплати. Чим більше в замовленні товарів, тим більше потрібно часу на його підготовку.

- замовлення оформлене самовивозом (ваше замовлення може прийти в торговий зал в момент, коли консультанти працюють з відвідувачами в магазині).  - потрібен час, щоб уточнити коли товар надійде в магазин.

Будь ласка, не ображайтеся за затримку. Ми все одно вас цінуємо і любимо:)

Скільки очікувати товар "під замовлення"?

Товарів дуже багато і вони різні, тому немає однозначної відповіді. Це можеть бути день-два, тиждень і більше в залежності від постачальника товару. Буває, що товар закінчується у постачальників або його немає навіть у виробника кілька місяців. Якщо ви готові чекати, ваша заявка буде зберігатися скільки потрібно. Точніше за термінами скажімо по конкретному товару.