Поширені запитання
На сайті вказано що товар є, я приїхав, а товару вже немає в наявності.
Сайт дає можливість забронювати товар який є або замовити товар, якого немає в даний момент.
Якщо стоїть позначка "немає на складі" це означає що товар неможливо доставити в магахин навіть за умови "під замовлення".
Ми намагаємося своєчасно оновлювати дані щодо наявності товару. Маковка - не віртуальний магазин і продажі йдуть і через сайт і через фізичний магазин Тому оновлення залишків на сайті проходить з деякою затримкою..
Якщо ви хочете приїхати за конкретним товаром - краще попередньо зробити замовлення або передзвонити і уточнити наявність, і ми можемо відкласти товар до вашого приїзду.
Увага! При замовленні самовивозом, товар потрібно викупити якомога швидше. Бронювання має обмежений термін дії.
Я хочу купити товар, але на сайті не вказана його ціна
Якщо не зазначена ціна товару - його немає в наявності.
Як отримати товар?
- самовивезення з магазину
- доставкою додому (кур'єрська доставка)
- у відділенні кур'єрської служби (Нова Пошта, Укрпошта)
Я живу в іншому місті. Можете мені вислати товар?
Чи можемо. Дивіться пункт Як отримати товар
Я живу в іншій країні. Можете мені відправити товар?
Так можемо, на умовах 100% передоплати. Доставка за рахунок покупця не залежно від суми замовлення.
Як оплатити замовлення з іншого міста?
- передоплата на розрахунковий рахунок
- при отриманні (накладна плата). За цю послугу організація-перевізник бере додаткову оплату. Крупногабаритні та вироби з пінопласту наложеною оплатою не відправляються.
Як дешевше отримати товар?
- дешевше з передоплатою. Оскільки за накладений платіж курьери беруть комісію.
Скільки коштує доставка?
Залежить від тарифів кур'єрської служби, маси і об'єму посилки. Точніше можна дізнатися на сайті відповідної кур'єрської служби.
При сумі товару більше 1450 грн і 100% передоплати замовлення - доставка по Україні за рахунок магазину. При цьому магазин вирішує, якою службою вислати замовлення.
Скільки часу йде посилка?
В межах Києва - мінімум день. В середньому 1-3 дні.
Кур'єрською службою в інше місто - від 1 до 5 днів в залежності від дня відправки і регіону доставки.
Доставка по Києву
Здійснюється кур'єрською службою з якою у нас укладено договір (Нова Пошта)
Чи можна приїхати в магазин і на місці вибрати товар?
Так, звичайно. Тим більше у магазині ви зможете отримати розширену консультацію по товарам.
Ціни в магазині такі ж, як на сайті?
Ціни на сайті makovka.com.ua і в магазині однакові майже на весь товар.
Ціни на сайті можуть бути не актуальні в період переоцінки.
Якщо ви побачили інформацію про товар нашого магазину на інших сайтах, - ціна може відрізнятися. Наприклад, ви можете наштовхнутися на рекламне оголошення минулорічної давності, яке втратиро актуальність чи термін проведення акції закінчився.
Чи можна зробити замовлення по телефону або по електронній пошті?
Можна, але щоб уникнути втрати даних або неточностей - користуйтеся сайтом, це зручніше і швидше.
Я оформлюю замовлення, а воно не оформлюється.
Таке трапляється, якщо в веб-браузері відключений javascript. Просто дозвольте виконання javascript в вашому браузері і спробуйте відправити замовлення знов.
Мені не прийшов лист.
При завершенні замовлення ви не заповнили або внесли в поле "Електронна пошта" невірну інформацію. Зазвичай в такому видадку ми звяжемся з вами через месенжер або подзвонимо.
Я зробив замовлення, а мені ще ніхто не передзвонив.
По всіх замовленнях ми обов'язково зв'язуємося через месенжер, за телефоном або по е-мейлу. Зверніть увагу, що по замовленнях ми зв'язуємося в години роботи відділу продажів магазину.
Якщо по замовленню все є, та питань немає, ми надсилаємо рахунок до сплати на і-мейл, смс, або месенжер без дзвінка.
Ми можемо зателефонувати пізніше, коли:
- перед вашим замовленням є інші, зроблені раніше. Замовлення обробляються в порядку черги.
- на збірку замовлення потрібен час. Спочатку замовлення збирається, потім вже узгоджується або відправляються реквізити для оплати. Чим більше в замовленні товарів, тим більше потрібно часу на його підготовку.
Будь ласка, не ображайтеся за затримку. Ми все одно вас цінуємо і намагаємось надавати якісний сервіс :)
Скільки очікувати товар "під замовлення"?
Товарів дуже багато і вони різні, тому немає однозначної відповіді. Це може бути день-два, тиждень і більше в залежності від постачальника товару. Буває, що товар закінчується у постачальників або його немає навіть у виробника кілька місяців. Якщо ви готові чекати, ваша заявка буде зберігатися скільки потрібно, і при надходженні товару в магазин ви отримаєте повідомлення.