Повернення та обмін товару

У Маковка лояльна політика повернення товару.

Повернення пряжі безпосередньо в магазині приймається протягом 20 календарних днів з моменту покупки вами товару при наявності документа, що підтверджує факт покупки (чек, накладна).

Повернення інших товарів безпосередньо в магазині приймається протягом 14 календарних днів з моменту покупки вами товару при наявності документа, що підтверджує факт покупки (чек, накладна) за умови, що товаром не користувалися і упаковка не розкрита.

Повернення або обмін бракованого товару відбувається за рахунок магазину. Посилка з товаром приймається виключно через Укрпошту. Гроші повертаються протягом тижня після того, як магазин отримає посилку з товаром. Вартість доставки товару назад в магазин компенсується разом з вартістю товару.

Весь товар, відправляється на умовах "Магазин-транспортна компанія" / FCA (Free Carrier) страхується кур'єрською компанією на суму замовлення. При отриманні товару необхідно перевірити його цілісність безпосередньо у відділенні доставки. При виявленні пошкоджень - повідомити оператору организації доставки для складання акту претензії / дефектації / компенсації. У разі відсутності такого акту втрачаеться право на отримання компенсації та повернення товару.
 

У деяких випадках вартість бракованого товару може бути компенсована повністю або частково (за погодженням сторін) без його повернення в магазин за наявності фото або відео-фіксації, що підтверджують факт виробничого браку.

 
Повернення і обмін товарів належної якості, (не бракованого) і не використованого товару відбувається за рахунок покупця. Посилка з товаром приймається виключно через Укрпошту. Гроші повертаються протягом тижня після того, як магазин отримає посилку з товаром.


Уважно вивчайте характеристики товару, ми даємо вичерпну інформацію.

На питання не повної компнаборів для вишивання виробництва України звертайтеся безпосередньо до виробника набору якій вказан на упаковці товару. Виробники самі швидко вирішують подібні питання. Ми можемо прийняти вашу рекламацію і передати її виробнику. Але звернутись безпосередньо до них буде швидше і корисніше.

Зверніть увагу, в низках намистин або фасовках на вагу (наприклад, упаковка 10 грам) може міститися незначний відсоток некомплектного товару. Цє не є брак.

Вузлик в пряжі не є браком. Жоден виробник пряжі не приймає рекламації з цього приводу.